Job 4 van 10


Report this listing

Solliciteren



Customer support & project officer


Functie

Als Customer Service Klantbeheerder fungeer je als spil tussen klanten in het distributiekanaal, de salesorganisatie en diverse interne afdelingen. Je bent verantwoordelijk voor de merken van AkzoNobel, waaronder Sikkens, Herbol, Trimetal, Levis en Xyladecor. Direct klantcontact en het beheren van procedures (zoals orderverwerking, klantverzoeken, promoties, voorwaardenregistratie en bonusregistratie) behoren tot je taken. Je behandelt factuur- en logistieke klachten en verzorgt alle interne en externe communicatie volgens de normen en waarden van Akzo Nobel (SOD compliance). Daarnaast ben je proactief in het signaleren en implementeren van procesverbeteringen binnen de organisatie.

Als Klantbeheerder (50%) ben je specifiek verantwoordelijk voor het dagelijkse Order-to-Cash proces voor de aan jou toegewezen klanten. Je bewaakt de procedures, volgt leveringen op en handelt klachten af. Tevens verzorg je alle communicatie met betrekking tot het orderboek van je klantenportfolio en doe je voorstellen voor concrete, projectmatige verbeteringen.

Als Projectmedewerker (50%) voor customer improvement (CI) focus je op het identificeren en initiëren van projecten die de efficiëntie van de organisatie en/of klanttevredenheid vergroten. Dit omvat nauwe samenwerking met de CI/CX Project Manager Benelux en verschillende interne afdelingen zoals customer support, marketing, sales, finance en supply chain. Je stemt continu de behoeften van alle betrokken partijen op elkaar af binnen het proces van verbetering.

Bedrijfsprofiel:

Dit bedrijf is expert in het maken van coatings en beschikt over een portfolio van wereldklasse merken. Ze worden vertrouwd door klanten over de hele wereld.

Jouw profiel

Bachelor- of masterdiploma in Commercieel/Communicatie/Administratief.

Enige werkervaring in de vakgebieden Customer Service/Sales is een pluspunt.

Vaardigheid met administratieve computersystemen, zoals ERP-systemen (bij voorkeur SAP), klantenapplicaties CRM, SRM, Microsoft Office (bij voorkeur Excel).

Sociale vaardigheden: flexibele teamspeler, klantvriendelijk (mail/telefoon), proactief, commercieel ingesteld, resultaatgericht, positieve klantattitude, accuraat, feedback kunnen geven, planmatig ingesteld en hands-on mentaliteit.

Drietalig NL/FR/ENG.

Uitvoerend cijfermatig inzicht + controlefunctie (bijvoorbeeld berekenen + controleren bonussen).

Aandachtig en geconcentreerd werken aan dagelijkse taken met deadlines, in combinatie met telefonische beschikbaarheid.

De klant vooropstellen in alle werkzaamheden/processen (visitekaartje van de organisatie).

Passie voor verbetering vanuit de organisatie en voor de klant.

Projectmatige aanpak.

Volwassen en zelfstandige werkhouding.

Voltijdse functie, zonder een 9-tot-5-mentaliteit.

Je komt terecht in één van de meest vooruitstrevende bedrijven binnen de verfwereld. Toffe collega's, een mooi loon en veel vakantie krijg je erbovenop! Daarnaast zal je niet starten via interim maar gaat het om een directe vaste aanwerving bij onze klant. Je werkt op weekbasis 40u over 37u wat jou een extra 18dagen ADV geeft.

  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

Je komt terecht in één van de meest vooruitstrevende bedrijven binnen de verfwereld.

Toffe collega's, een mooi loon en veel vakantie krijg je erbovenop!

Daarnaast zal je niet starten via interim maar gaat het om een directe vaste aanwerving bij onze klant.

Je werkt op weekbasis 40u over 37u wat jou een extra 18dagen ADV geeft.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht